tirsdag den 21. februar 2012

Vinterferie

Tænk sig at kunne sige "Jeg har ferie i denne uge"!!!

Det kan jeg ikke og jeg kommer aldrig til at holde ferie mere. Hvordan kan det nu hænge sammen? Jo som efterlønner er der ikke noget der hedder ferie mere. En anden ting er også, at dagene er ens uanset hvad der står på kalenderen - tænk over det.

Nu er jeg heldigvis blandt de priviligerede! - jo ser du jeg har en kone der går på arbejde og på den måde flyder dagene ikke bare sammen i en uigennemsigtig masse. Nå ja, så er der også tøsen på 13 år. Sådan en gør, at man aldrig er i tvivl om, at der er dage der er forskellige. :-))

Jeg har selv to drenge(voksne nu), så det at der er så meget østrogen omkring mig nu, har været en udfordring, som jeg godt vidste jeg ville få. Hvis jeg skal være ærlig, så syntes jeg klarer det helt fint :-)) Jeg er ikke sikker Jennifer altid syntes det - men min kærlighed til hende er mindst lige så stor som til Lone.

I denne uge har hun vinterferie. I dag kl. 16.30 skulle hun med færgen og på ferie hos hendes far. Så dagen har været lidt lang, specielt i eftermiddag, så vi tog os nogle spil Rummikub. Vi vandt lige mange gange.

Koncentrationen var stor


Ingen kommentarer:

Send en kommentar