fredag den 24. februar 2012

Her kommer...

nej ikke mutter - men fatter med kost og spand!

Fredag og dermed også rengøringsdag - såen lidt mere end den daglige. Dagen startede med en massage og så gik jeg sukkerkold....

Hvad mener jeg med det? Jo jeg har som måske bekendt, diabetes II på 9 år, eller sådan noget lignende. Altså ikke noget med sprøjten, men jeg tager piller. Ind imellem falder mit blodsukker fra omkring de 7,2 om morgenen, lige pludselig til, som her i morges 3,1! Spørg mig om man så har det skidt. Ja mon ikke, det hele kører på en, man ryster både ind- og udvendigt. Til sådan en situationen har jeg altid druesukker inden for rækkevidde. Sutter nogle af dem og så ellers et stykke brød. Så går den er en halv times tid, så er jeg klar igen. Men ikke så frisk som inden. Jeg bliver rimelig træt af den. Så jeg tog den med ro resten af formiddagen. Spise min frokost, og så gik jeg i gang med støvsuger, støvklud og vaskespand.

UPS forkerte billede















Her var det rigtige billede
Kære mænner, nu må I ikke skælde på mig. Husk på Lone har en 37 timers uge i SuperBest, så er det vel fair, at jeg har en 37..... nå måske ikke så mange timers, arbejdsuge herhjemme, men alligevel. Der er det der hedder arbejdsfordeling. Jeg klager ikke, tværtimod. Jeg nyder min tilværelse, bare jeg ikke skal strikke sokker :-)) det lader jeg Lone om.

I dag bliver aftensmaden nem! Både Lone og jeg spiste hver en burritos fra igår til frokost, så den står på sandwich itil aften.

Ellers vil jeg ønske jer en rigtig god weekend, sammen med dem i holder af.

1 kommentar:

  1. Det er da helt ok med jeres arbejdsfordeling. jeg kunne da aldrig drømme om at sætte Martin igang med oprydning og madlavning når han først kommer hjem kl. 18 hver dag. Det er da ikke humant.

    SvarSlet