fredag den 24. februar 2012

Arbejdsfri dag..

Indrømmet - jeg har ikke lavet en s... i går! Andet end nogle småtterier, OG det har jeg ikke fordi jeg har ondt i r.... og ryggen, efter min humpen rundt på den dertil indrettede, i går da jeg lavede ledninger.

Åh jo, jeg har brugt dagen på at lave en flyer til Klinik Linnert, så jeg kan få lidt flere kunder i forretningen. Har forresten kørt nogle blomster for Lone til SB Nord, handlet ind flere steder, og såen lidt forskelligt :-)
Nå ja så lavede jeg jo også aftensmad - se den der du ved!

1 kommentar:

  1. Så har du jo alligevel lavet noget Klaus. Jeg ved du ikke kan sidde stille for længe ad gangen (ligesom mig)Når jeg har planlagt at jeg ikke skal lave noget en dag, ender det altid med at jeg er igang med noget en halv time efter alligevel. God dag og hils din smukke kone.

    SvarSlet