onsdag den 22. februar 2012

Lednings fri dag...

Jeg måtte jo se at komme i gang med at fjerne flere ledninger fra gulvet! Jeg vidste godt at Lone ikke kunne lide at se de mange "fugle reder" jeg havde under skrivebordet ved computeren, min HF radio og alt det andet! Det så heller ikke godt ud - indrømmet.

Så her til morgen blev ALLE stik trukket ud - hold da op, der var mange ledninger :-)) Så jeg måtte lige en tur i byen og købe en enkelt ledningsbakke. Og så gik jeg i gang. Det tog mig ca. 4 timer at få orden på virvaret - og jeg blev lidt overrasket over hvor svært det var, at få det til at se godt ud, og få det hele til at hænge sammen.

Nu er alt testet - og det virker. Jeg fik godt nok ondt i lænd/ryg. Jeg vidste det jo godt, for det fik jeg også sidste gang jeg ordnede ledninger på Hedebovej, jeg havde bare glemt det. Jeg skulle ikke have sat mig fladt på r.... men ligget på knæ i stedet for. Så husk det dog for pokker mand!!!

Så når Lone engang i aften kommer fra arbejde, er jeg ret sikker på vi har en WIN WIN situation på massagebænker. Hendes ryg/nakke/ben havde det nemlig heller ikke for godt i morges.

Se selv - ingen ledninger på gulvet

I dag springer jeg - nej det jeg vel egentlig ikke - over hvor gærdet er lavest. For jeg laver det hele fra bunden af. Vi skal have pizza til aftensmad, pepperoni (undskyld Jennifer, skal nok også lave når du kommer hjem igen). Mums siger jeg bare....

Skal nok senere i aften beskrive den på www.mad-siden.blogspot.com 

Indtil da, ha' en rigtig god dag og lav nu ingen ulykker...... :-)))





Ingen kommentarer:

Send en kommentar