mandag den 31. december 2012

Årets sidste indlæg

Kære alle.

Dette indlæg bliver år 2012's sidste og nummer 205 i år og der har været 7.543 besøgende i dette tidsrum! Det er utroligt så stærkt året er gået - måske fordi der er sket så mange ting i vores liv!

Jeg ville skrive en sammenfatning af de 204 andre indlæg, men fandt ud af, at så ville jeg ikke bliver færdig i år, så det opgav jeg :-)

Men vores år har bragt såvel glæder som det modsatte. Vi har valgt kun at se på de glædelige ting, for det er andre, der har skabt de dårlige ting, og det kan vi ikke bruge til noget som helst. Vi ved at retfærdigheden vil sejre.

Vores forventninger til 2013 er beherskede i mange retninger. Vi tror ikke at livet bliver nemmere, det kan vi blandt andet takke vore uduelige politikere for. Derimod vil vi se frem, til de positive ting vi kan forvente, eller dem vi selv skaber. Jeg har en dejlig lille kernefamile her på øen, at mine drenge har valgt at stå uden for denne - tja det er dem det går ud over, de stakler der ikke kan håndtere sandheden.

Vi har fået af-jule-nisse-fiseret hele huset, det tog det meste af en dag, at få det gjort. Jeg ved godt jeg tidligere har bragt fotos af Lones nisser, men jeg kan altså ikke lade være igen - tænk så mange nisser har præget vores hjem.


Kære nisser, vi ses igen om 11 månder

Da juletræet var båret ud, skulle der støvsuges, selvom der dårligt nok lå nogle nåle. Det var helt fantastisk så få træet havde tabt, og det til trods for vi købte det i begyndelsen af december. Scor bryder sig specielt ikke om, når der støvsuges, så han hjælper lidt til

Grrr væk med dig.....

Lone og jeg brugt en del tid på at få samlet et patchworktæppe til svigerne. Det har taget Lone rigtig lang tid at lave det. Det er deres Guldbryllupsgave. Lige nu er de på  vej hjem med færgen fra København, så jeg kan godt bringe de næste to billeder

Lone quilter tæppet

Sådan ser det ud inden monteringen, på bagsiden er der et campingmotiv

 Scor er ikke længere "undercover", han er blevet klippet så man kan se hans "pistol". Han opførte sig ganske fint under klipningen og han blev også så fin. Nu kan man se, at han har ben. Vi var en tur i skoven med ham bagefter, og han samlede kun en gren op, normalt måtte vi pille grene af ham konstant.

Der var nok hår til en hel hundehvalp bagefter

Han ser lidt betuttet ud!

Så har Lone skraldet kartoflerne, lavet waldorfsalaten, jeg har bagt kransekage, gjort dyreryggen klar til stegning, så nu vil vi gå i bad - sammen :-)

Så tilbage er der kun at sige


 og på gensyn i 2013.


P.S. Pas nu godt på hvis i skal fyre fyrværkeri af, brug briller. Vi nøjes med, at se det andre har brugt en mindre formue på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar