lørdag den 29. december 2012

Lidt nyt

Der er ikke sket så meget de sidste par dage. Det har været meget hjemlige sysler, mens Lone har været på arbejde. Her i Mellemjulen har Strikkestauan kun åbent fra kl. 10-13.

I går morges tog svigerne afsted til København med bus. Grunden dertil er, at de i dag den 29.12 kan fejre guldbryllup og de har valgt, ikke at være hjemme på dagen. De er hjemme igen for, at fejre Nytår sammen med os. Vi har lovet ikke at fortælle hvilket hotel de bor på, men et oversigtsbillede af København, skader vel ikke noget?

Her et sted!
Da Winnie lider af KOL, spurgte de og jeg ville lakere deres trappe til første sal, nu de ikke var hjemme. Så det gjorde jeg i går. Første gang om formiddagen og anden gang om aftenen. Så når de kommer hjem vil lugten være væk. Til gengæld har de en flot trappe og repos.

Selv syntes jeg trappen er rigtig flot

I dag har Lone gang i "noget", jeg hjælper til, og jeg forsøger også at få hendes mobiltelefon, en HTC Desire S til at opføre sig ordentlig, indtil nu er det ikke lykkedes. Det var nu mest fordi min Samsung Galaxy SIII her til morgen fik opdateret styresystemmet, Android, til version 4.1.2. Lones kører med version 2.3.5. Lone sendte en mail til HTC for at høre hvorfor hendes ikke kan opdateres til en nyere version. Svaret kom ret hurtigt - den er ikke stor nok til en nyere version, hmmm :-(

Så nu truer hun med med at købe den nye Samsung Galaxy S4, der formentlig kommer til foråret. Shit..... - så er jeg bagud - igen....

Ellers er det tiden, vi skal til at af-nisse-fiserer huset og gøre klar til det nye års komme. Som sagt kommer Winnie og Kurt her Nytårsaften. Desuden har Jennifer invitere nogle venner, så de holder også Nytårsaften her - ikke sammen med "os gamle" dertil tror jeg støjniveauet er for højt, for os. Så deres fest holdes i kælderen.




Pas nu godt på jer selv - og lad de andre bruge penge på fyrværkeriet!




2 kommentarer:

  1. Det kan nu også være omvendt. Jeg har været til nytårsfest, hvor ungerne gik i seng før os "gamle". På et tidspunkt stod de op og skruede ned for anlægget fordi vi spillede for højt. Det var ellers ramstein;)

    SvarSlet
  2. Det kunne være vi skulle prøve det også! Nej - jeg er sikker på her bliver ikke "knald" på den, med musik på 1. sal, men i kælderen.

    SvarSlet