torsdag den 27. december 2012

Hverdag igen..

Så kom hverdagen ind fra højre - sig mig hvor blev Julen af? Pludselig var vi her helt alene, Simon og Anne Cathrine og Helene tog alle afsted til deres hjem ovre, Jennifer til hendes far på Amager.

Juledag tog Jennifer over, og kun Helene var tilbage. Vi hyggede os gevaldigt og om aftenen gik en dejlig tur, det vil sige Lone kørte på hendes nye løbehjul

Lone i fin stil rundt i Rønnes gader
Men inden den sidste tog af sted(Helene) var vi i går(2. juledag) til Julefrokost hos svigerne/morfar og mormor/mor og far/Winnie og Kurt, så er det vist på plads :-)

Kurts bror og min gode golf makker Cai og hans kone Anne Mette var der også. Vi havde en rigtig hyggelig eftermiddag sammen, med god mad, hygge og en masse dril. Cai forærede mig et golf jern med en masse fornærmende ord, så som "Nu kan du ikke længere toppe, eller gå for dybt....." NÅ du kan vente dig Cai. Hævnen er sød..

Men sådan så det såkaldte jern ud

Det såkaldte jern er en temmelig lang og lille paraply

Idag har jeg været på Bofa med alt "juleafaldet" arbejdet lidt med Lone lille computer - det er en rigtig drillepind. Hentet Lone - og om lidt skal vi til Nexø og bytte en julegave og så en tur til svigerne, hvorfor du af vide om et par dage.


Fortsat god mellemjul fra os på Teglgårdsvej



1 kommentar:

  1. Jeg ved det godt det med svigerne. Hils dem. Håber de får en dejlig dag. Smukt billede på Bornholm.nu

    SvarSlet