torsdag den 3. januar 2013

Nyt program

Som du sikkert har bemærket, har min vejrstation og webcam været ude af drift i nogle dage.

Det skyldes, at den software jeg anvendte til mit webcam, pludselig gik i udu, og jeg kunne ikke få den til at virke igen. Men nu har jeg installeret en anden software - der så langt, så godt - virker. Dog kun som still billede - endnu !

Så kom der live billede igen.... Men på en helt anden måde end det plejer. Tryk blot på pilen i billedet - så kan du se live video fra fuglefoderhuset.



Vejrstationens memory var blevet fyldt op, uden jeg var opmærksom på det, så nu er den tømt og kørende igen. Det var godt det samme, for den tæller jo op på årsbassis.

Klik på billedet for stor størrelse



God dag til dig, derude - i regnen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar