lørdag den 5. januar 2013

Herlig weekend

Så blev det en "almindelig" weekend igen - ikke noget Jul og Nytår. De sidste par dage er også gået med "almindeligheder" herhjemme.

Er ved at lave en ny power point til Strikkestauán. Var der inde i går og fik taget en masse billeder dertil.

Svigerne, der jo er inkaneret campister havde nytårsaften en billede med af deres første campingvogn, Nuser her den, men det var en Sprite 400 årg 1968. Efter jeg har manipuleret med billedet ser den sådan ud

Hjemme på Sigynsvej, med Mazda'en
Vores højtlæsning er nu nået et godt stykke inde i Fifty Shades bog nummer 2, "Mørket"



Jeg vil overgå til sofahygge sammen med min dejlige kone og hunder. Fortsat god weekend til jer alle.

P.S. Blogger fortæller mig, at jeg har nået grænsen for uploadet billeder på 1 Gb, så enten skal jeg slette nogle, hvilket jeg ikke er meget for - eller også skal jeg finde et andet sted til mig blog. Du vil høre nærmere.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar