lørdag den 24. november 2012

Godmorgen weekend.

Så blev det weekend igen og vi fik lige begyndt på vores lørdags-morgen-hygge-morgenmad, da Lone fik en sms fra Letten "Skal jeg hente dig?"
Shit - sypigerne havde aftalt de skulle mødes hos Bitten til brunch - det havde vi begge glemt, også fordi ingen af os havde lagt det ind i vore telefoners kalender. Så nu har jeg lige nydt scramble æg, cocktailpølser og hvad der ellers hører til....

Når jeg er færdig med at skrive her, vil jeg se golf fra Dubai, indtil Lone skal hentes, vi har nemlig så mange ting vi skal i formiddag!!!

Nå hvad er der ellers sket de sidste par dage? Jo vi fik et dyr mere på køkkenbordet, og det var IKKE svigerfar der havde skudt den, selvom han var på jagt, det var en ½ gris, købt i det lokale supermarked der kom på bordet. Jeg er også sikker på at svigerfar ville få en mega bøde af fiskalen på jagten, hvis det var en han havde skudt :-)

Gris på bordet - endnu ikke på gaflen
Jeg fik skåret det meste ud inden Lone skulle hente 45 min efter de kom med den, så der var også lidt til hende :-) Det eneste jeg ikke nåede var skinken og så at få malet fars. Vores hånddrevne kødhakker kunne ikke klare opgaven, så jeg ringede til en ven, han havde en. Han var så venlig, at komme med den i går ved middagstid.

Så hvad skulle jeg dog fordrive ventetiden med? Rigtig gættet, Cai og jeg mødtes på golfbanen for at spille 9 huller. Cai havde ikke mere tid, da han skulle til Julefrokost kl. 14. Så det var meget passende.

Da jeg kom hjem stod kødhakkeren ikke hvor vi havde aftalt, så jeg ringede til venner, optaget - optaget igen - og igen.
Nå tænkte jeg, jeg kunne jo også gå en tur i kælderen for at mærke hvor varmt der var blevet, nu solfangeren havde kørt siden kl. 9.30 - hov der stod kødhakkeren, jeg havde glemt at låse kælderdøren :-(

Orv mand, der var varmt dernede, skøn frisk varm luft blæstes ind i kælderen. De virker de solfangere fra SolarVenti. Men det vidste jeg jo godt - jeg nåede at montere lige omkring 100 da jeg havde mit firma.

Men sådan ser den færdige indblæsning ud.


Nu skal der bare males vægge og lofter, så bliver der rigtig fint dernede.

Rigtig god weekend til jer alle.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar