mandag den 26. november 2012

Bemærk lige...

At nu har jeg givet de to campingvogne pressening på igen. Den var blæst af, fordi jeg ikke havde fået gjort den rigtig fast. Det er den nu, der sidder 2 stk. stormgjorde på den, samt reb rundt forneden, så nu skulle det holde.

Du kan tjekke det ved at klikke på "Livet i fuglehuset"(når det er lyst udenfor) til højre her på siden.

Ellers gik vores weekend med hygge. Lørdag eftermiddag stod den på rengøring. Inden døre gjorde pigerne rent, støvsugede, vaskede gulve, emhætte, komfur og meget andet af. Udenfor rensede jeg hele indkørslen for ukrudt og græs, var på Bofa med en masse affald, så vi var temmelig trætte til aften.

Lidt blade tilbage, men intet ukrudt og græs de forkerte steder

Alligevel lykkedes det Scor at få samlet et blad op med skægget.

Scor på vej ind - kan man sige, at han er et bladbud?

Søndag havde Lone travlt med strikkemaskinen og nogle ting hun skulle afprøve - noget med 83 mønstre der lå i den :-)

Jeg så naturligvis golf fra Dubai - det var godt nok spændende til sidste hul.

Om eftermiddagen kom svigerne forbi til en kop kaffe og en hyggesludder. Om lørdagen havde jeg forøvrigt lavet blommegrød, så den fik de lige en lille skål med hjem af.

Jennifer så vi ikke meget til i weekenden, hun tog til en veninde, lørdag efter aftensmaden og vendte først tilbage søndag aften.


God mandag aften til jer alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar