tirsdag den 27. november 2012

Korte dage...

Nu syntes jeg rigtig man kan mærke, at dagene er blevet korte. Når jeg henter Lone fra arbejde kl. 15.00 er det tusmørke. På den anden side er der også mindre end 1 måned til Juleaften.

Apropos Jul! Fem dage før Jul kommer Simon og Anne Cathrine hjem fra Odense, da de skal fejre Julen med Anne Cathrines forældre. Så vi laver en familie Julefrokost - en rigtig gammeldags af slagsen. Vi bliver ialt 8 mennesker, herligt. Vi glæder os. Juleaften er der os tre, Helene og svigermor og svigerfar, så det bliver en rigtigt hyggelig Jul vi skal have.

I dag startede dagen med at Lone svang pisken - altså ikke den rigtige - med den der sagde jeg skulle lave en ny DVD film til Strikkestauaun, for nu havde de fået et tv op i vinduet - så det gjorde jeg. Jeg blev dog ikke færdig inden Lone skulle på arbejde, så ved 11.30 tiden kørte jeg ned med den - og Lones madpakke. Den kom op og køre, dejligt.

Så hjem og i gang med at lave julebeslysning, vi har ikke det store, men lidt skal der til. Det kom til at se sådan ud.

Det lysende i forgrunden er en isbjørn

Jeg fik også lavet lys i garagen, så jeg kan se at få ryddet op :-) - det roder ganske forfærdeligt, så jeg har beskåret billedet ret meget!

Det ligner en UFO, men det er en lysarmatur i loften
I går da jeg havde hentet Lone, kørte vi til hendes tidligere kollega Jill der havde åbnet et - skal vi kaldet det - hobby blomsterværksted. Hun er bragende dygtig. Vi ønsker hende alt held.


Et lille blik ind i stalden hos Jill

Og nu skal vi spise - god aften til jer alle.








1 kommentar:

  1. Jeps, billedet fra garagen er beskåret temmelig meget, men til gengæld har du nået så meget andet <3

    SvarSlet