fredag den 30. november 2012

Nu må dagen godt ende....

Hvad mener jeg med den overskrift - jo Lone har det så dårligt i dag, at hun ikke kunne tage på arbejde i dag. Hun har været oppe nogle timer i formiddags, og da vi havde spist sen frokost måtte hun gå ind og lægge sig, og der ligger hun endnu :-( 
Hun har så mange smerter i kroppen og i hovedet, at hun ikke kan være oppe.

I går var en rigtig mærkelig dag, jeg fik ikke rigtig lavet noget, der kunne ses, og dog var jeg i gang hele dagen.

Det bedste var, at det lykkedes mig at finde et sted på nettet hvor jeg kunne købe en ny nålebremse og 10 nye nåle til Lones grovstrikker. Det er prop umuligt at finde disse ting, men en forretning i USA havde dem. Så jeg bestilte dem - nuvel portoen fra USA er høj, men alligevel er det ok når man ser på den samlede pris. $32 i porto på noget der kostede $28,75. Men sådan er det.

Så i går aftes kom der en mail fra forretningen hvor i der stod:

I was able to save you $16.50 on shipping cost because I was able to use a flat rate box. I have refunded it directly to your credit card account.
 
Det må da siges, at være service der vil noget, en halvering af portoen. Så blev det hele lige pludselig billigt. Så er der andre "strikkere" der læser dette, kan jeg anbefale at handle hos Distinctive Knits

 
 
Svigerne var her lige en tur i formiddags, da jeg skulle bestille en Julegave til Lone på nettet. Det er lidt snyd, for jeg havde faktisk regnet med at jeg skulle give hende den, sammen med dem. Men haps - den giver vi hende. Så vi måtte sende hende ind på Jennifers værelse, medens vi købte den. Jeg er helt sikker på, at du nok skal komme til at høre om den, fra Lone, efter Jul.
 
Svigerfar kom og hentede Scor for de trængte begge to til en lang gåtur i skoven. Så de var væk i lidt over 1 time. Scor har en hvis evne til at samle grene op med pelsen, så dette var hvad jeg fandt i pelsen på ham, efter jeg havde fjernet en masse udenfor
 
Grene nok til at tænde op i brændeovnen!
 
Jennifer er igen i dag taget til en "veninde", dejligt syntes vi, da hun ellers tilbringer alt for megen tid på hendes værelse bag computeren.
 
Og så har der været gang i brændeoven fra i morges, det er jo lidt koldt i dag. Lige nu siger Teglsgårdvejs Vejrstation + 1,7 gr. Derfra skal trækkes ca. 2 grader, da den sidder ikke 2 meter over jorden som den skal, men 6 meter. Desuden har det også sneet en stor del af dagen, men heldigvis er jorden stadigvæk så varm at sneen smelter.
 
I morgen skal vi Jule, så glæde dig til bloggen i morgen. Ellers god weekend.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar