onsdag den 21. november 2012

Ny kælderdør

Dagen i dag, blev dagen hvor jeg fik sat den nye kælderdør i. Den gamle var ikke ret meget værd, bl.a. fordi der havde været en kattelem i den. Det vidste vores genbo, de var nemlig i familie med den tidligere ejer af vores hus, så da de udskiftede deres udvendige døre, med plastikdøre, fik vi den bedste af deres døre. Den er mega meget bedre end den vi havde.

Så jeg gik i gang i formiddags. Sådan så hullet ud da den gamle dør var pillet ud.



Den nye dør passede perfekt i hullet, det havde jeg sikret mig før jeg tog den gamle ud. Hvilket ikke var så nemt. Jeg har ikke en bajonetsav, så jeg måtte skære karmen i små bidder og så skille den ad - men ud kom den. Den vil sikkert give god varme i brændeovner :-)

Så er den ny sat i og skummet.



Og sådan tager det sig ud, udefra



Nu er det bare finishen, der skal laves i løbet af de næste par dage. Og så skal jeg i gang med at ordne kælderrummet, der skal males, lægges gulvtæppe på, så det kan bruges som gæsteværelse

Jeg nåede også at få lagt presenning over de to campingvogne, så de er klar til vinteren. Vi forventer at få snestorm på lørdag den 24. Det plejer vi at få, om det er fordi det er Flemmings fødselsdag ved jeg ikke - det må vist stå hen i det uvisse. Ikke Flemming!




God aften til jer alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar