torsdag den 4. oktober 2012

Sort dag...

Mandagen var en rimelig dejlig dag af mange årsager. Vi så en dejlig pressemeddelse i Bornholms Tidende, en vi faktisk godt var klar over ville kommer meget snart. Den der ler sidst ler bedst....

Nå men ellers skete der ikke det store om mandagen, bortset fra at jeg fandt ud af, at der var startet et hold op i Fysioform for diabetes patienter.

Tirsdag var Lone til "fedtnisse" i Fysioform og jeg kørte så med for at tale med dem om at komme på dette hold, da jeg af min læge har fået "Motion på recepten" Jeg forsøgte for ca. ½ år siden, men da var det ikke muligt.
Så medens Lone trænede, talte jeg med Anne om hvordan jeg skulle komme i gang. Jeg skal derud i eftermiddag for at tale med hende om hvilke træning jeg skal have.

Der kom også mail fra Bobestyren af min mors dødsbo. Aldrig nogensinde har jeg været ude for magen til ligegyldighed, og en advokats forsøg på at omgås den lovgivning der er. Han troede vel sagtens at han bare kunne "skøjte" henover bodelingen fordi jeg bor på Bornholm - ellers ved jeg ikke hvorfor han handler som han gør. Han kunne måske også være under stærk indflydelse af en vis anden person! Men den går ikke. Heldigvis er Lones far revisor og han er meget dygtig, så vi fik sat en mail sammen, med de krav jeg har til bodelingen, og de følger alle lovgivningen på området, hvilket I nok kan forstå hans foreslag ikke gjorde. Så han skal nok komme på andre tanker.

Ellers var Cai og jeg ude og spille golf. Da jeg kørte fra Rønne var det næsten vindstille, men i Rø blæste det en ½ pelikan, så det var ikke så nemt at spille de huller hvor der var vind. Som sædvanlig hyggede vi os utroligt godt og vi fik spillet 14 af de 18 huller, inden Cai's achillessene begyndte at gøre ondt. Vores score - tja den talte vi ikke sammen, men det var ikke helt skævt og vi var slet ikke på skovtur eller ud og bade!!!!

Men mine golfsko er færdige nu, de er også 10 år gamle. Jeg havde fået et lille blødende sår på den ene tå og de gnaver mig flere steder. Jeg ved godt hvilke nogle jeg skal have, men det må vente til vi kommer til Djævleøen, der findes ikke en forretning her på øen der har dem. Indtil da tror jeg, at jeg vil spille i mine middelaldersko. De er håndsyede lige til mine fødder af Askepot, og han havde et par magen til, som han også spillede golf i, fortalte han. Det kan godt være folk glor på dem, men det shitter jeg på :-)))

Onsdagen er en dag jeg helst vil, men kan ikke glemme da jeg gik helt i


Forklaring følger, når jeg er klar til det. Men jeg takker min pragtfulde kone for at være der og være så stærk som hun var, når jeg havde allermest brugt for det.

Tak min elskede Lone, tak fordi du var der, uden dig var det ikke gået.   Elsker dig himmelhøjt.

I dag tror jeg det bliver en slapper dag for os begge, Lone har temmelig ondt, hvilket er naturligt efter den indsats hun ydede i går. Så jeg tror vi går i "sofa mode" om lidt.

Kan I have en rigtig dejlig dag derude.


2 kommentarer:

  1. Hallå - mandagen var go` fordi jeg kom forbi ;-)
    Ønsker for jer, at alt ender ud til jeres fordel, hvilket jeg ikke er spor i tvivl om. Jeg ved I vil kæmpe til det sidste. God Hviledag

    SvarSlet
  2. Hej Letten, det er altid dejligt at se dig. Og ja vi vil kæmpe til sidste blodsdråbe.

    SvarSlet