lørdag den 6. oktober 2012

Gourmet lørdag!

Hvad mener jeg så med det! 

Lones far er jæger og med på mange jagter her til efteråret, og tror mig, vi har snart gået tur på de fleste af dem, ellers får vist dem her i eftersommeren. På langt de fleste af dem er det råvildt der afskydes - bestander er også alt for stor her på øen, p.g.a. de gode levebetingelser. Så vi har bestilt råvildt, hare og skulle der komme en enkelt fasan forbi, tager vi gerne den med.

Så nu kommer det - vi har i forvejen en stor dyreryg liggende fra sidste år, så det er den vi skal have i aften, den kan ikke tølle at ligge længere i fryseren. Så her til morgen har jeg lavet Waldorf salat(til svigermor og Lone) og agurkesalat(til svigerfar, Lone siger jeg vil score ret mange point på det) Asparges kartoflerne til de brune kartofler er også kogt, og pillet(tak min skat). Så nu skal ryggen bare spækket, brunes og overhældes med den tykke sauce og så ellers steges - mums det bliver godt.

Så hvis jeg ikke skriver her i morgen, så er det fordi jeg ikke kan komme ind til tastaturet :-)

I øvrigt så virker mit webcam igen. Du kan bare klikke på det i linket her til højre.


God weekend




2 kommentarer: