fredag den 5. oktober 2012

Regnfredag

Det er længe siden at DMI's forudsigelser har passet på vejrudsigten her på Bornholm - men i dag gjorde den.

I går eftermiddag bagte Jennifer en stor bradepande chokoladekage til hendes klasse i dag, og da det regnede i morges forbarmede Lone sig, og kørte hende i skole. Jeg skal så nok lade være med at fortælle at samme Lone glemte at hente hende igen fra skolen!

Det var også lidt koldt i dag til morgen, så jeg tændte op i brændeovnen. Dejligt for mig, jeg nød varmer i fulde drag - alene... Letten havde et problem med noget strik, så Lone kørte til Allinge for at hjælpe. Tak for bollerne Letten, de smagte dejligt.

De hyggede sig og glemte sikkert alt om tiden, så jeg måtte minde Lone om at vi havde en frokost aftale.... - om det var min skyld at Lone måtte køre tilbage til Allinge da hun var nået til Hasle eller ej, ved jeg ikke. Men hun havde glemt hendes mobiltelefon - kleve....

Men vi nåede at spise frokost inden svigerne kom, vi havde en aftale om en tur i skoven. Det kom vi inden regnen igen satte ind

På vej i Hasle Lystskov

Der var lige noget Lone skulle tjekke på den anden side af volden..

Hulubulu er der nogen?
Jeg tror der blev holdt familieråd udervejs - eller var der noget der skulle kigges på!


På vejen kom vi forbi denne utroligt spændende "troldeskov".



Og hvis jeg vendte mig den anden vej og så ud over Østersøen så mit kamera denne smukke udsigt


Hjemme igen kørte Lone Jennifer til en veninde i Muleby, med dyne - så vi er ret sikker på, at vi ikke ser hende igen før på søndag. Men så må vi se om vi kan "klare" at være alene hjemme :-)


1 kommentar: