mandag den 1. oktober 2012

Det bliver bare ved!

Det er lidt svært at få armene ned i dag, dels over Ryder Cup sejren, men også fordi posten lige har være her med min telefon. Den har været til service da den pludselig begyndte at opføre sig underligt, efter jeg havde opdateret Android softwaren i den.

Nu ser det ud til at det er i orden, med den lille smule jeg har lavet med den - dejligt.

ÅH NEJ - har lige konstateret at de IKKE har lavet det problem der var med kameraet, så den ryger retur igen.....

Så nu vil jeg skrive lidt om hvad vi foretog os i søndags.

Det var jo æblets dag, og i den anledning foregik der en masse på Melstedgård så Lone ringede for at høre, om hendes forældre ville med en tur til Gudhjem. Det ville de, så vi tog afsted ved 11 tiden.


Der var rigtig mange mennesker og meget at se på også. Scor var naturligvis også med og han hyggede sig rigtig med morfar


nå ja de her to havde det også rart på den store gårdsplads


Der foregik en masse rundt på hele gården og da jeg aldrig har været der, måtte jeg naturligvis rundt i alle rum og værelser. I køkkenet var der gang i ovnen, der blev lavet æbleflæsk - uhm det duftede godt.


Mor og datter hyggede sig også godt, der var en masse "kvindeting" de kunne se på, bl.a. komfuret


og en masse syting der lå i skuffer og skabe, som man kunne se på. Men også haven fik et besøg, hvad det var der blev peget på her, ved jeg ikke.



Vi var også lige en tur rundt i urtehaven, dejligt med alle de mange dejlige urter.


Hjemme sidst på eftermiddagen havde Lone nogle grimme svimmelhedsanfald, så til sidst måtte jeg lave Epleys manøvre med hende. Det hjalp ret meget, men hun var mega træt. Så hun gik tidligt i seng, jeg blev oppe for at se golf. Fik dog ikke set den sidste time, da jeg ikke troede på det.

Så i dag skal vi begge se genudsendelsen i eftermiddagen.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar