torsdag den 13. september 2012

En våd dag

Der er ikke kommet en dråbe regn, så hvorfor en våd dag!

Jo ser du, jeg havde lovet at højtryksrense svigernes kældernedgang, da de gerne ville have malet den. Den var blevet lidt grøn af alger. De har fået lavet deres lille gård så flot med bede, blomster i krukker og hvide sten.

 
Men som sagt, så blev jeg temmelig våd af det her


Men inden da, havde jeg sat hylder op på Jennifers værelse - højt oppe! Gad vide om hun ikke bliver hys over det - men hun har selv bedt om at få dem derop


Jo ganske rigtig - hun blev ikke bare lidt hys - men meget hys. Men de bliver ikke flyttet.

Dagen i dag var også dagen hvor Jennifer skulle have hendes cornet. Hun er begyndt i Bornholmer Garden, og hun har valgt at spille på dette instrument. Hun strålede som en sol da hun kom hjem med den.


SØGES : Øvelokale lang væk fra Teglgårdsvej søges til ung pige, der skal lære at spille cornet.

Henvendelse til mig.


Lige nu (kl. 20.40) hvor jeg sidder og skriver dette, har Lone syaften. Men kun Letten er kommet, så jeg har serveret roulade(købt!) med flødeskum(hjemmelavet) og brombær syltertøj(hjemmelavet). Så de hygger sig, som altid.




 
 

2 kommentarer:

  1. Tak for roulade, flødeskum og syltetøj + kaffe og hyggeligt selskab. Altid en fornøjelse at besøge jer.

    SvarSlet
  2. Selvtak Letten. Også dejligt at du besøger os.

    SvarSlet