lørdag den 16. juni 2012

100 indlægs jubilæum

Hold da op, dette indlæg er nr. 100 siden jeg startede min blog den 30. januar 2012 - altså 4½ måned.

Som skrevet i går grillede vi igen, det så sådan ud


I dag kørte vi en tur til Folkemødet i Allinge. Med Lone som chauffør kørte vi "bagom" mødet og vi kom forbi Moseløkkens stenbrud, et sted jeg desværre aldrig har været. Vil nok snart besøge det, ikke blot køre forbi.


Der var klatre i stenbruddet i dag

Denne "bagom" køretur betød vi kom til at parkere ret tæt på mødet. På vej derhen begyndte det at regne, vi var så heldige at få udleveret et par en-gangs regnfrakker af et par søde unge piger. Med dem på gik vi lidt rundt og så på løjerne.



Da vi ikke havde fået frokost købte vi et par grillede pølser. Og vi fik en snak med Scor's fostermor, Pernille, hun havde genkendt Scor da hun så han kom gåede, så vi fik os en god snak.

Senere vi fik og en snak med Dæk Torben. Jeg tror nok Scor fik snakket med adskillige flere end os -alle skulle snakke med ham også Jørgen Fonemy. Han var helt skudt i Scor og vi blev filmet af ham, nok mest Scor.

Se selv her: Scor og Fonemy

Hjemme igen, måtte vi nødtvunget undlade at grille i dag, det regnede for meget, og da vi ikke har en "sol"paraflaks må vi ty til gryderne i køkkenet. Det blev til spagetti med kødsovs, heller ikke så ringe enda :-)


2 kommentarer:

  1. Er der virkelig steder på Bornholm du ikke har været endnu?

    SvarSlet
  2. Åh ja der er mange steder - men jeg skal nok nå dem - håber jeg...

    SvarSlet