søndag den 4. marts 2012

Så gik weekenden

Og den gik ganske dejligt, selvom Lone var på arbejde 6 timer i lørdags. Vi hyggede med en dejlig frokost da hun kom hjem. Så tog vi en slapper, fordi vi om aftenen skulle til middag hos nogle gode venner.

Se det blev en rigtig hyggelig og dejlig aften vi havde, super god vil jeg påstå. Klokken blev da også over midnat før vi kom hjem og i seng - og vi kunne ikke falde i søvn :-(

Vi sov lidt længe søndag morg.... øh formiddag, så det blev til en lækker brunch med youghurt, ristede cocktailpølser, bacon og scramble æg - lækkert.

Vi tog også en rigtig dejlig cykeltur, ja hvor tror du vi cyklede her?


Klik på billedet for at se det i stor størrelse, og så vil du sikkert opdage det der røber hvor vi er henne.

3 kommentarer:

  1. Altså Klaus. Du minder mig om det der antik quiz program på DR engang i tidernes morgen, hvor værten som jeg ikke kan huske navnet på altid sagde: "Hvad er det?"

    SvarSlet
  2. Thi hi det har du ret i - det er nu ikke bevist jeg gør det. Jeg kan heller ikke husek hvad han hed, men programmet husker jeg.

    SvarSlet
  3. Letten - hvorfor har du ikke skældt mig ud!!!

    SvarSlet