torsdag den 8. marts 2012

On-line igen

Så virker mit webcam fra fuglefoderhuset og vejret igen.

Det software jeg brugte var FREE - ja godmorgen min bare - i 14 dage, så ville de have penge, mange penge for det. Så nu har jeg fundet noget nyt software som er FREE, men I må finder jeg i diverse reklamer m.v. rundt om det.

Det kan også tilkøbes, så reklamer mv. forsvinder, men indtil videre er som I ser det her:

www.ustream.com/channel/vejret

Som det ses, er kvalitetn også lidt bedre. Så det er en WIN WIN....


God "vinterdag" til jer alle :-)

2 kommentarer:

  1. Man spekulerer kun på, hvornår der kommer en forbi og skal lave noget i haven ved fuglehuset hahaha....

    SvarSlet
  2. Tja det gør der formentlig når vejret bliver bedre. Af og til går jeg da ud med mad til fuglene :-))

    Skal i gang med at lave en "kasse" så webcam kan komme udenfor, og så med lyd på også.

    SvarSlet