tirsdag den 6. marts 2012

Mine piger....

er ikke hjemme i aften. Lones sypiger skulle have været her, men det blevet lavet om. Så jeg forventer da, at de kommer på næste tirsdag.

Jennifer er kørt i Ungdomsskole og så sidder jeg her alene - ikke fordi jeg beklager mig over det, slet ikke. Skulle måske lige spille en gang Ordjagt på nettet :-)

Dagen i dag har været en rigtig "kontordag" med oprydning og indsætning af diverse papirer i de rigtige mapper og så videre - altså ret trivelt....

Eneste oplivende moment var aflæsning af fjernvarmen, 19,7% mindre forbrug end forventet p.t., det kan man da ikkke klage over vel! Nu har vinteren jo heller ikke været så kold som sidste år, men alligevel.

Hvis I har glemt hvordan det så ud, så se lige her:


























Ellers har vi ved aftensmaden snakket - mad - til Jennifers konfirmation. Lige pludselig bliver det den 4. maj.

God aften til jeg alle derude i cyberspace....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar