lørdag den 3. marts 2012

Så blev det weekend.

Hej igen.

Ja de sidste par dage har jeg ikke fået skrevet på min blog - jeg har ikke haft tid! Så er det du sikkert spørger dig selv "Hvordan kan en på efterløn ikke have tid?"
Svaret er såre simpelt, jeg har været på arbejde torsdag og fredag.... Jeg har ind imellem et job som demonstra - tja hedder det nu -trice eller -tør! Jeg ved det ikke, men jeg er altså i SuperBest på Store Torv og demonstrere forskellige ting. I torsdags var det Fiskenugget og Fiskefileter. I går fredag var det Knors Bag of Taste.



Jeg nyder virkeligt det job. Jeg får talt med en masse dejlige mennesker, nu er det jo ikke fordi jeg taler så meget - siger Lone - så det er en rigtig WIN WIN situation, at få lov til det.

Ellers har vejret jo været rigtig skønt de sidste par dage, høj sol og masser af varme - dejligt. Her til morgen er det dog frostvejr, men solen skinnen fra en skyfri himmel. Så det må blive en god dag.

Lone er taget på arbejde - og i dag skal jeg rigtig fise den af i sofaen. Jeg har jo to, nej tre dages NCIS og NCIS LA jeg ikke har fået set - så kan I have en rigtig dejlig lørdag.






P.S. Tjek lige Lones blog, hun er blevet færdig med min trøje. Den er noget af det flotteste og sejeste jeg nogenside har set. www.charmetroldens.blogspot.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar