tirsdag den 28. februar 2012

Så gik den tirsdag - næsten.

Og jeg er alene hjemme. Mine to piger er taget til hvert deres fritidssyssel. Jennifer til porcelænsmaling i Ungdomsskolen og Lone til sy-, strikkeaften med Sypigerne.

Dagen har stået i totalt afslapningens tegn. Der er blevet snakket indretning af haven, bedenes udformning og placering. Hvilke krukker hvor, pergola og postkassens placering. Set Horton, NCIS og Ejendoms Jomfruer. Lone har strikket et par strømper og jeg har spillet ordjagt - jeg vandt igen :-))

Måske skulle jeg tænde min kortbølge radio for at høre om der var nogle spændende mennesker ude i den store verden, jeg kunne tale lidt med - måske en gammel kending.

Min Kenwood TS-2000
 
Det får min samvittighed til at prikke til mig - jeg har slet ikke haft åbnet for Skype og snakket med min gode ven Kjeld i Fårevejle... - det var ikke godt.

Lidt fornuftige har jeg da fået lavet. En brochure til klinikken er blevet færdig og printet ud. Nu skal den så bare deles ud.

For og bagside af brochuren


Nå ja, jeg har flyttet min vejrstation, da det kneb med at signalet fra den kunne nå modtageren her inde i stuen.
 
Vejrstationen sidder nu højt til vejrs.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar