søndag den 26. februar 2012

Søndags cykel tur.

Vi har i dag spist frokost i haven for første gang. Solen skinnede og der var skønt på vores terrasse, så vi måtte naturligvis spise der.



Efter frokosten tog vi på alle tiders dejlige cykeltur. Lidt meget off-road, når man som mig kører på en citybike. Lone kører på mountainbike så hun har ingen problemer.

Så offroad var vi.

Her vender vi ved lufthavnen.

Men turen var rigtig dejlig, igennem Robedale, ud til lutfhavnen, igennem Stampen og Galløkken tilbage til Teglgårdsvej. Ialt 12 km. Så nu flader vi lidt ud i sofaen og drikker en kop the.

Så smukt var der på Galløkken - bedøm selv hvad der er smukt - jeg ved det godt <3



5 kommentarer:

  1. Dem har tog vi lige af mens der blev fotograferet - tror jeg :-D

    SvarSlet
  2. hmmmm. Så burde de hænge på cyklen med mindre I bare har smidt dem i græsset. HVOR ER DE????? altså Klaus.

    SvarSlet
  3. Vi vurderede for længe siden, at der nok ikke var noget særligt at risikere ved at køre uden!
    De er hæslige! Og gør ondt under halsen! Og så kan jeg ikke have mine ørevarmere på og det er jeg nød til ellers får jeg ondt i ørerne!

    SvarSlet
  4. Man kan få sådan en varm hue at have indenunder som ikke fylder så meget, men nu du skriver det, Lone, der kan jo nok ikke ske så meget skade på DIT hovede ;-). Jeg vil nu stadig bruge min.

    SvarSlet