søndag den 5. februar 2012

I dag gemmer jeg mig bare en anelse!

Dagen i dag, er en af de dage hvor jeg skal gå varsom, ikke sige for meget og alligevel det rigtige på de rigtige tidspunkter!

Og hvorfor nu det!

Ja det skal jeg i forvejen en gang om måneden, og når så Lone er begyndt at sætte hendes(mors) strikkemaskine op igen efter ca. 12 år, samtidigt med denne. Så spørg mig om der kommer nogle hys udbrud fra sy-, strikkeafdelingen :-))


Du kan jo nok se ikke.......

Tja hvordan var det nu lige.....


Så jeg hygger mig lidt med golf på fjernsynet tror jeg!!!

Sørme om ikke Lone fik den til at virke efter bare 30 minutters øven med den, og nu har hun lovet at strikke et par strømper til mig som "indlæring" Jubiiiii



3 kommentarer:

  1. Synd I ikke havde tid til en kop da I kom forbi. Martin spurgte efter jer. God søndag.

    SvarSlet
  2. Ja men vi var som sagt ikke rigtig klædt på til at stå ud af bilen :-)))

    Men ærgeligt. Vi må gøre det om.

    SvarSlet
  3. I skal være velkommen en anden dag.

    SvarSlet