onsdag den 8. februar 2012

Computerdag

Dagen i dag har stået i computerens tegn. Dels har jeg forsøgt at sætte mit webcam op på en lidt anden måde. Det virker godt nok når jeg gå på via den bærbare - men om det virker hos jer andre ved jeg ikke!

Så har jeg arbejdet lidt(meget) med Jennifers bærebare. Unge har en vis tendens til bare at fylde på, starte op o.s.v. så de kan slet ikke forstå hvorfor computeren er så langsom - sådan noget l....
Så nu er der ryddet godt og grundigt op, men jeg skal være ærlig og sige, den en lidt langsom, så mon ikke hun ønsker sig en ny i konfirmationsgave!!!

Søren And, min gode ved overfra, har foreslået at jeg opretter en kogebog her på bloggen, pudsigt nok har Lone foreslået det samme. Så mon ikke jeg snart skal i gang med det projekt. Hvordan ved jeg ikke - endnu....

Ellers er landskabet stadigvæk smukt. På vores lille søndags køretur kom vi igennem skoven ved Skovly, som vi plejer, her fik vi syn for et rådyr i alt det hvide.




Pas godt på jer selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar