fredag den 7. september 2012

Så er den klar til brug

Så tror jeg vi færdige med at gøre Safir'en klar til brug!

Indtil videre ihvertfald, jeg ved jo aldrig hvad Lone og svigermor finder på. Men de sidste to dage har vi arbejdet intens på den. Lone med at sy forhæng og gardiner. Og jeg med at vaske, polere og stryge gummilister med silicone. Nå ja i går gjorde vi Concorden klar til afgang.

Jeg var så også lige på en snapsetur i Svaneke i går, det skal jo også passes!

I fuld gang med polere taget

Skærmene er blevet temmelig matte, og som svigerfar sagde "Det må I finde jer i, vi har prøvet alt og intet hjælper". Det var jeg nu ikke helt enig med ham i, så jeg fandt det rette middel og gik så i gang.

Behøver jeg sige at de blev blanke

Svigerfar kom forbi for at se til os, og han måtte indrømme er skærmene var flotte og blanke, "Men vent bare til imorgen, så er de matte igen". Så jeg forventer han kommer i morgen og ser de flotte blanke skærme.

Da klokken var 11.30 sagde Lone pludselig "Jeg vil ha' tapas i dag". Så måtte jeg afsted for at købe ind. Jeg havde en del fra sidste gang vi fik tapas. Så klokken 12.30 var der frokost.


Så gik Lone ellers i gang med hænge det sidste gardin og et forhæng op. Det er simpelthen blevet så flot, så det skulle ikke undre mig om svigerne kommer og stiller deres vogn og beder om en make-up også :-)

Forhæng på plads
Ser det ikke hyggeligt ud
Sovepladsen med de fine puder

Nu glæder vi så til at komme ud og campere. Der er længe til sommer, så vi tager nok afsted nogle dage her omkring weekenden. Vi har nemlig ikke prøvet at sætte forteltet på den, og det skal vi inden vi lukker den ned for vinteren.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar