søndag den 2. september 2012

Dagen i går

Som lovet lidt opdatering på dagen i går.

Ser I, min gode ven Flemming har det temmeligt svært når det er noget med ledninger der går størm i - hvad gør man så? Naturligvis ringer man bare til en ven, i dette tilfælde mig. Godt nok er det mange år siden jeg fik mit svendebrev som elektriker, men der er stadigvæk strøm i mig - spørg bare Lone :-)

Nu var det et 12 volts problem i deres campingvogn. Vandhanen i køkkenvasken gav ikke vand fra sig. Det skete i Italien og her fik de en fra campingpladsen til at hjælpe dem med at montere en ny. Det gik ikke så godt - den gik op i røg, så den gamle, der stadigvæk ikke virkede blev monteret igen.

Jeg forsøgte at finde ud af hvordan det virkede, og det lykkedes da også med Flemmings hjælp. Jeg kunne bare konstatere af kontakten i vandhanen ikke virkede mere. Så Flemming må købe en ny, og så monterer vi den - forhåbentlig uden røg :-)

Ellers havde vi Scor med for første gang hos Jane og Flemming. Vi var lidt spændte på hvordan det ville gå, med ham og Donna. Hun er jo ikke så lidt større end ham.

Med det gik simpelthen så godt. De drønede rundt i haven i næsten 6 timer, dog med små pauser for at trække vejret. Scor var fuldstændigt vild med den dejlige dame, langbenet, lyshåret med krøller - nøj hvor var hun dejlig. Se selv



Jeg må nok tilstå, at Scor er mega træt i dag. Han har slet ikke "strikket" med Lones garn i nat, eller flyttet rundt på sko - han har bare sovet. Så her til middag måtte det være tid for lidt at spise - mennnn man var lidt træt stadigvæk, så smid venligst maden på gulvet mor, så lægger jeg mig lige ned og spiser.



Jeg var i byen for at handle lidt så jeg købte en blomst med hjem til min skønne kone, og røgede griseører til Scor, dem elsker han vildt, men det dufter ikke så godt når han spiser dem.

Lone nyder liljerne, men ellers er hun helt færdig i dag. Det var så slemt at jeg måtte give hende en morfin pille her til morgen, bare for at få gang i hende. Så lige nu er det sofaen der nyder hendes selskab.

God dag til jeg alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar