tirsdag den 25. september 2012

Jeg klarede den....

Det er nu en dejlig kone jeg har - selvom jeg kan være lidt slem ved hende - så siger hun bare "Tja jeg har nok fået dig for sent!" Jeg har aldrig rigtig forstået hvad hun mener med det!

Nå, men jeg har været en tur på Rø golfbane i dag. Af to årsager, for det første at se EM i paragolf, se mere her Paragolf  Imponerende så dygtige de er, selvom de er enten ben- eller armamputeret. Vi andre skal ikke klage bare fordi vi har lidt ondt i den ene skulder.

Selv med 1 ben og uden protese kan der spilles golf

Det andet jeg var deroppe efter, var mit nye grønne golf kort. Jeg har nemlig skiftet klub fra Nordbornholms til Gudhjem, og det ene og alene pga af prisen for medlemskab. De er de samme baner vi spiller på.

Så fik jeg mit nye DGU kort til Gudhjem Golf Klub
På vej hjem rundede jeg lige Gudhjem Røgeri for at købe frokosten med hjem, den bragte lykke.

Navnet burde være kendt
Vi havde svigermor og svigerfar til eftermiddagskaffe og æblekage. Hyggeligt som altid.

Nå ja, jeg havde nær glemt - på Dansk Camping Unions hjemmeside har redaktionen omtalt min nye hjemmeside. Skønt....

Siden jeg åbnede siden har der i dag været 1155 klik på siden, virkelig imponerende.

Sakset fra DCU's Icamp hjemmeside


Ingen kommentarer:

Send en kommentar