torsdag den 27. september 2012

Fedtnisse

Hvad er nu det "Fedtnisse"? Jo Lone er blevet henvist til Fitness p.g.a. hendes hypermobile led. Hun skal forsøge at opbygge en bedre muskelmasse omkring de svage led. Så hun var i går til 45 min. introduktion i Fysioform hvor en fysioterapeaut var der for at lave et program som hun skal gennemføre.

http://www.fysioformbornholm.dk/

Det var en meget glad og veltilfreds Lone jeg fik hjem og hun var ikke udmattet med store smerter som forventet - dejligt. Hun glæder sig allerede til næste gang hun skal afsted. MEN nu er det jo ikke bare lutter lagkage - hun mener jeg også bør tage med hende for at motionere....

Det ender det jo nok med, selvom Cai og jeg skal spille golf igen, vi starter i dag, hvis regnen holder op!

Ellers fik jeg ryddet op i garagen, ordnet mit golfsæt så det er klart til i dag. Åh ja - min kære svigermor. Hun havde fået slettet kalenderen i hendes nye mobiltelefon, en magen til min, naturligvis :-) Så de kom lige forbi om formiddagen for at jeg kunne få kalenderen tilbage.

Desværre regnede det lidt i går også, så hækken var alt for våd til jeg kunne klippe den - ærgeligt :-)

Vi besluttede os for at tage en lille morfar, hvilket vi fortalte Jennifer. Jeg ved ikke om hun ikke hørte det ,eller hun ville mobbe os, for lige som vi var faldet i søvn begyndte hun at øve sig i trutte luttten på cornetten - øv.... Så var den morfar ovre for Lones tilfælde. Jeg var mere heldig, jeg havde taget mine høreapparater ud, så jeg hørte intet....

I mandags meldte jeg mig ind i Diabetesforeningen - efter at have haft diabetes 2 i ca. 10 år. Heldigvis ligger jeg i den absolut lave ende. Jeg fik en masse ting fra foreningen i går, hvilket vi er meget glade for, da det passer godt ind i de planer vi har :-)

Jeg ved godt at min vejrstation og webcam ikke virker, men jeg arbejder på sagen.

God dag til jer alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar