søndag den 15. april 2012

Søndag og sol

Sikken en herlig søndag vi har haft. Sov længe, nød dejlig morgenmad og hinanden <3

Fik snakket en del om den forestående konfirmation og Lone fik også skrevet på bloggen.

Vi tog "cykeltøjet" på og kørte en dejlig tur langs strandvejen igennem Galløkken og til Robbedale og retur igen. I Robbedale så vi denne myretue, eller måske rettere myre uden tue, for den var der ikke. Jeg har aldrig set dette før. For nu at være sikre på det var rigtige myrer, måtte jeg ned og klappe dem, og så lugte til min hånd. JO den var god nok det var myrer!

Myrer uden tue
Vi fik en dejlig let frokost ude på terrassen. Og så fik vi ellers hvert et tæppe i stolene for at nyde solen og varmen derude. Jeg tror nok jeg sov lidt :-) - så nu står den på kaffe.

Forsat god forårsdag til jeg alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar