fredag den 20. april 2012

3 dages ren råhygge

Det er vist første gang har Lone fri fredag, lørdag og søndag i meget lang tid

Det skal udnyttes - siger hun. Så er det jeg er spændt på hvad det går ud på. Det ved jeg nu :-)))
Vi skal i Garn-Fix og købe strømpegarn så hun kan strikke nogle flere strømper til mig.

Se det er en rigtig WIN WIN situation. Lone elsker at strikke og jeg får nogle pragtfulde hjemmestrikkede strømper!

Nu er jeg den type der hader at gå med strømper, indtil Lone strikkede det første par til mig. De købestrømper man kan få, er plastikstrømper. Der går mindre en 10 minutter så er jeg våd om fødderne, fordi jeg har så varme fødder som jeg har, men med Lones hjemmestrik sker det ikke.



2 kommentarer:

  1. Lige mine ord. Det er klamt og ulækkert med de der plastik sokker. Sandalerne kommer snart på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja det bliver dejligt med sandaler.

      Slet