tirsdag den 22. maj 2012

Sikken en varm dag

Vejret var meget varmt i går, i hvertfald her på Teglgårdsvej. 28,7 grader den 21. maj kl. 12.08, du kan følge med her

Det var i øvrigt lige ved at opstå en krise i går morges, der var ikke optaget noget Horton til Lone, så hendes dag startede skævt, lige nu sidder hun og ser dagens episode - puha den var tæt på...



Turen på gåben til Hospitalet var lidt hård for Lone, så efter frokosten som vi spise ude på terrassen, tog vi os en morfar først på eftermiddagen. Efter den kørte jeg til Fridolf og købte fejelister til Paradisoen for at kunne afslutte det nye gulv pænt.

Så blev Helenes ting hentet, det vil sige ca halvdelen - dejligt for de fyldte det halve af garagen :-) Nu skal kælderen bare tømmes også!

Aftensmaden bestod af min hjemmelavede koldskål - for den kemi koldskål man kan købe smager ganske rædselsfuld - syntes jeg.

Som I måske ved er jeg radioamatør og i går fik vores ø besøg af en af mine radioamatør venner fra USA W6YUM Chris og hans kone. Chris er pæredansk men har boet en stor del af sit liv i USA. Lone og jeg skal mødes med dem på Hammershus - og ja jeg har lovet dem af fortælle om Hammerhus historie - jeg kan jo slet ikke lade være.



2 kommentarer: