fredag den 30. marts 2012

Ny dag er starter....

Godmorgen alle sammen.

I virkeligheden burde jeg gå udenfor og gøre ting der, men inden jeg gør det, må jeg hellere gøre noget indendøre :-))

Som du ved, er jeg på efterløn og har derfor dagen til min rådighed. Hvor imod Lone har fuldtidsjob. Så det er, for mig, det natruligste i verden, at det er mig der står for den daglige/ugentlige rengøring herhjemme. Sådan skal det være - kald det arbejdsfordeling om du vil. Så det vil jeg gøre nu. Opdatere denne tråd senere på dage.

Indtil da må du have en god solbeskinnet dag.



P.S. Jeg mangler stadigvæk en stump rør :-(

Nu er klokken blevet 13.45 og jeg er færdig med rengøringen. Jeg har lige lavet en dej til rosinboller. Det er jeg sikker på Lone vil værsætte når hun kommer hjem fra arbejde kl. 15.00. Og ja Letten i dag skal vi have burger, men ikke Disney da vi får en gæst kl. 19.


2 kommentarer:

  1. Du ser dejlig ud, Klaus.
    Jeg spør lige Martin om han har et rør.
    Vi har så meget l... på loftet over stalden, så måske.
    Huset blir bare så flot

    SvarSlet
  2. Ja syntes du ikke jeg gør :-)

    Åh det ville være godt om han havde et rør på 52 mm indvendigt, bare ca 60 cm langt.

    Vi gør også vores bedste til at gøre vores hjem som vi kan lide det, og det syntes vi bliver flot. Dejligt du også syntes det.

    SvarSlet