torsdag den 29. marts 2012

Endnu er skøn dag med solskin.

Dagen i dag blev næsten lige så dejlig dag som i går, selvom den ikke er slut endnu. Kun næsten fordi min elskede hustru ikke er her, men på arbejde i SuperBest i dag. Jeg har ondt af hende, at hun oven på to fridage, har en arbejdsdag på 11½ time. Det gør ondt - også på hende.

Selvom jeg var noget øm i skroget til mogen, efter gårdsdagens gravearbejde, fik jeg dog gang i knoglerne alligevel. Det gode vejr måtte ikke gå til spilde.

Så jeg fattede malerspand og pensel og så gik jeg ellers i gang med at male resten af fodmuren/soklen, som Lone startede på i går. Jeg mangler lige nu kun ca. 2 kvm. MEN jeg har ikke mere maling tilbage. Pokker skulle stå i det. Så nu må jeg se, om jeg kan få fat i noget sokkelmaling, mindre en 2½ liter.

Her har du et par billeder af trappen fra stuen ned i haven, før og efter malingen.


FØR















EFTER




















Bliver det ikke bar så flot? Resten af soklen var næsten ligeså grim.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar