fredag den 6. juli 2012

Mega varmt i dag...

Og hvorfor er det så lige man begynder at klippe hæk og slå græs? Tja nok fordi DMI har lovet op til 19 m/m i noget skybruds lignende noget, så det var bare med at komme i gang inden regnen kom.

Nu har i sikkert allerede regnet det ud - REGNEN KOM IKKE - men det gjorde varmen...  Kl. 12.38 målte vi 29.1 grad.

Men da var jeg færdig med at klippe og slå! Så da jeg havde været i bad og skyllet al sveden af mig, kørte vi en tur til Svaneke.
Vi ville spise frokost på Røgeriet i Svaneke og det var en dejlig frokost vi fik. Jennifer spiste et kyllingespyd med pommes frites, Lone fik en gang krabbesalat og jeg fik fiskefrikadeller med kold kartoffelsalat. Mums det smagte godt..

Skøn frokost på Svaneke Røgeri. Tak for mad Richart - god som altid.
Sjældent syn på min blok - ham selv....
Efter frokosten gik Lone en tur på volden.

Kanon Lone på volden
Da vi havde spist kørte vi - naturligvis - til Gudhjem for at få en is. Lone kunne ikke spise noget, jeg fik bare en lille soft ice i bæger, og Jennifer en gammeldags med 2 kugler, vi var lidt mætte....

Så vi "ses" i morgen aften. God aften og dag...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar