søndag den 11. marts 2012

Søndags systuen med mere.....

Så blev det søndag i strålende solskin. Vi kom lidt sent op - pragtfuldt :-)

Letten kom i formiddags da hun skulle have Lones hjælp til at sy en kjole. Der som jeg forstår det, ikke en den nemmeste at sy. Så de har hygget sig big time. Jeg ser dog lidt bekymring....


Jeg ved ikke om jeg irriterede dem ved mit nærvær, men Lones syntes jeg skulle gå i kælderen og finde plads til hendes garn til strikkemaskinen. Puha siger jeg bare. Jeg har selv båret det i kælderen, så jeg ved hvor meget der er. Nå men jeg fik da tømt et skab for lidt tøj m.v. Og sørme om jeg ikke fik plads til det hele.

 
Nu jeg var i kælderen tog jeg et billede af mit værksted, det er ikke helt på plads endnu, men det hjælper på det


P.S. Jeg ved ikke hvorfor, men hvis du går på mit Fuglehus webcam er der begyndt en irriterende reklame, den tager kun ganske kort. Så fortvivl ikke...

Fortsat god søndag.


1 kommentar:

  1. Koden blev knækket og divaen kommer i morgen og prøver kjolen. Tak for hygge og frokost.

    SvarSlet