onsdag den 21. marts 2012

Nu nærmer det sig....

Det er ganske vist... - nej det er ikke Julen der står for døren, men Foråret.

Jeg har i dag fået lavet pergolaen færdig, nu mangler bare jorden uden den. Der skal jeg have fjernet græs og lidt jord og så jævne stenene fra parkeringen ud, så det bliver en enhed. Selv postkassen sidder nu reglementeret, tror jeg, min. 1,00 m og maks. 1,20 m til bunden. Om det er rigtig ved jeg ikke. Postdanmarks hjemmmeside fortæller intet om hvortil målet gælder!!!

Lone kan så snart komme i gang med at tilplante de to halve vintønder!
















































Da vi købte huset, fik vi at vide, at der godt kunne trænge vand ind i et kælderrum når det regnede kraftigt. Den havde jeg faktisk allerede godt luret hvorfor.
Så i dag da jeg fjernede vores havemøbler, som blot var stillet til opbevaring ved husmuret, og jeg fik fjernet alle de blade med videre der lå - og taget risten af brønden, var min "spådom" rigtig. Brønden skal bare renses for skidt og møg. Se selv.



Se en helt anden ting. Vi fik et æbletræ da vi flyttede ind den 1. november. Det blev plantet, men vi var lidt spændte på om det ville klare sig.

Men sørme - der er masser af skud og spæde knopper på det. Man går helt og længtes efter efterår så vi kan plukke æblerne.



1 kommentar:

  1. Det ser ud som om de der potter er blevet flyttet lidt!!!

    SvarSlet